• Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:Առտասամանը
  • Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը, որ միշտ քեզ օգնել է:ընկերը
  • Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։ Եզոպոսի մասին/
  • Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ծիտը
  • Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:Իմ անուշ Հայաստան
  • Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։այիր կինը և որդին շատ հեթաքրկիր
  • Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։ՄԱՅՐԵՆԻ
  • Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:ՎԱՃԱՌԱԿԱՆԻ ԽԻԽՃԸ
  • Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։Գյումիր
  • Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։Ուրբաթ օրվա համերգերեք
  • Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։երեքշափթի օրը
  • Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։ Հնարագետ ջոլհակը ‎
  • Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։գարնան-հեքիաթ/ ‎
  • Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:դաշտ
  • Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցից։դասատուներին
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:ջղայն դասատուներ
  • Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցում։12 դասրան
  • Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ:այո այնդեղ շատ լավ է
  • Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:Որ սովորենք
  • Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ:ինչ կանեիր մայր դպրոցում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *